Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Martin_534
Příspěvky: 197
Registrován: 16 zář 2004 15:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

můžeš mít mezikus s termostatem, nebo si udělat mezikus bez termostatu a použít buď chladič co má termostat v sobě, nebo dát termostat někam do cesty na hadice zvlášť
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring
www.200sx.cz

Uživatelský avatar
peugeot_405_extreme
Příspěvky: 29
Registrován: 22 úno 2005 15:36
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peugeot_405_extreme »

Hm, mno takze si to nechat udelat od soustruznika rikas jo... ja jsem jeste objevil firmu, co na pazoutacky motory dodava dily jako sou vacky 270 - 320 stupnu, stavitelny rozvotovy kolecka a podobne.. tak se jich zkusim zeptat, jestli a za kolik by mi to dodali. :alien:
:alien: ET4EVER :alien:

Uživatelský avatar
peugeot_405_extreme
Příspěvky: 29
Registrován: 22 úno 2005 15:36
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peugeot_405_extreme »

Ještě mě napadlo, zkusil jsem nahodit motor po tom co jsem ho slozil.. na volnobeh se tak divne nepravidelne prevaluje, mohlo by to bejt odpojenym podtlakem na rozdelovaci.:?? :alien:
:alien: ET4EVER :alien:

Marcos
Příspěvky: 190
Registrován: 20 říj 2004 11:09
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcos »

Takze jsem to vyresil nasledovne, zajel jsem na vrakac Fiatu, a tam z nejakeho modelu (ktery nevim) jsem koupil cely takovy bazmek i s olejovym filtrem a chladicem. Cladic je sice k.o., ale hlavni je, ze tam je ten mezikus pod filtr... 8) No a mam jeden klimovej chladic v garazi, myslite, ze bych jej mohl pouzit jako chladic na olej?

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Marcos: no asi jedinim omezenim je velikost a průřezy aby se neomezil průtok
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
peugeot_405_extreme
Příspěvky: 29
Registrován: 22 úno 2005 15:36
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peugeot_405_extreme »

marcos: hele a mysliš, že b y si mi mohl poslat na mail fotku toho celého bazmeku.:?? peugeot_405_extreme@centrum.cz
:alien: ET4EVER :alien:

Marcos
Příspěvky: 190
Registrován: 20 říj 2004 11:09
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcos »

PJ: Mas pravdu, ale trubka (myslim tim prumer), co je na bloku a nasazuje se na ni olejovy filtr, tak je stejna jako ta, kterou jsem s tim mezikusem koupil, takze by to melo byt ok. A je to z objemove velmi podobneho motoru, takze snad to bude ok.
peugeot_405_extreme: Muzu ti poslat to foto, ale az zitra odpoledne. Driv se do garaze nedostanu.

Uživatelský avatar
peugeot_405_extreme
Příspěvky: 29
Registrován: 22 úno 2005 15:36
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peugeot_405_extreme »

To Marcos: Díky za fotky...
Jinak bych měl další dotaz..
Lidi mužete mi v několika větách nebo to nechám na vás jak dlouhý to bude vysvětlit přesně nebo co nejlépe funkci podtlaku na rozdělovači.:??
Děkuji
:alien:
:alien: ET4EVER :alien:

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

tak jedinej podtlak na rozdělovači co sem kdy viděl je u LT-1 motoru od roku 94-97 a slouží u jejich OPTI rozdělovačů k cirkulaci vzduchu aby se tam nedržela vlhkost a nerezlo čtecí kolečko snímací jednotky ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
milos
Příspěvky: 282
Registrován: 07 bře 2005 19:47
Bydliště: kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milos »

není treba u š120 apod. podtlakem upravovanej predstih? myslim ze tam je membrana a ta trochu hejbe predstihem...

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

milosh: neni tam náhodou podtalková regulace na karburátoru?
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
milos
Příspěvky: 282
Registrován: 07 bře 2005 19:47
Bydliště: kousek od Prahy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milos »

já myslím že tam opravdu je na rozdělovači, nevim jestli u všech

ale úplně jistej si s tím nejsem, co na to nějakej odborník?

Uživatelský avatar
peugeot_405_extreme
Příspěvky: 29
Registrován: 22 úno 2005 15:36
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peugeot_405_extreme »

Jj ja to mam na rozdělovači u pažouta.. ale myslel jsem že mi to tu někdo malinko rozvede tu praxi... tohle vim, ze si to v nějakým rozmezí upravuje předstih. Ale i tak díky. :alien:
:alien: ET4EVER :alien:

Uživatelský avatar
mk.tuning
Příspěvky: 8
Registrován: 07 čer 2005 20:20

Příspěvek od mk.tuning »

Brácha má Subaru GT r.v. 2/99 ( orig. 218PS ), ladil, ladil ( saní, turbo, katy atd ) a byla z toho málem generálka motoru ( nové díly - 2 písty, sada pístních kroužků, 2 těsnění pod hlavu, nějaké drobnější díly na rozvodech a dvakrát vyndaný a rozebraný motor a mraky práce, ale je fakt, že teď by se mohl nechat zaměsnat u Subaru jako mechanik na motory :wink: ) . Je pravda, že mu to zhruba 2 měsíce jelo jako svině ( do 300 koníků mu asi moc nechybělo :twisted: ). Myslím, že některé domácí úpravy ( bez zkušeností - třeba od někoho komu to již déle funguje ), asi nejsou vždycky zrovna to pravé ořechové. A to nepomlouvám bráchu. Je dobrej mechanik. Dát cca.140tisíc za kitové díly na motor to je rána a málokdo na to má :cry:

Pozor pro všechny: To není nic proti Vám. Pouze konstatuji.

Uživatelský avatar
CharlitoCZ
Příspěvky: 364
Registrován: 11 čer 2005 21:21
Bydliště: Praha Věk: 14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CharlitoCZ »

Nevíte kde si v Praze nechat změřit výkon? Nejlépe P6, ale je to celkem jedno, a kolik to tak stojí?
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm Obrázek
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu

Uživatelský avatar
milde11
Příspěvky: 65
Registrován: 03 kvě 2005 19:52
Bydliště: Uh.Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milde11 »

čau kluci, tak bych vás chtěl poprosit o radu 8) mám astru g s motorem 1.4 16V :cry: a do motoru zase tak nevidím, tak bych od vás chtěl slyšet nějakou radu jak tam dostat pár koníků nahoru. určitě bych tam chtěl dát kit s filtrem. výfuk mám takže teď mám 96PS co myslíte ohledně chipu nebo poweboxu.vím že to na tenhle motor moc koní nepřidá ale něco určitě.pak asi svíčny, vačku nebo co myslíte. díky za radu ale zase bych nechtěl zavařit motor

Uživatelský avatar
CharlitoCZ
Příspěvky: 364
Registrován: 11 čer 2005 21:21
Bydliště: Praha Věk: 14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CharlitoCZ »

milde11 píše:čau kluci, tak bych vás chtěl poprosit o radu 8) mám astru g s motorem 1.4 16V :cry: a do motoru zase tak nevidím, tak bych od vás chtěl slyšet nějakou radu jak tam dostat pár koníků nahoru. určitě bych tam chtěl dát kit s filtrem. výfuk mám takže teď mám 96PS co myslíte ohledně chipu nebo poweboxu.vím že to na tenhle motor moc koní nepřidá ale něco určitě.pak asi svíčny, vačku nebo co myslíte. díky za radu ale zase bych nechtěl zavařit motor
víš, neni to jen tak, třeba když koupíš kónickej filtr a blbě ho tam dáš, tak ti to muže výkon i ubrat, třeba s chipem jsem celkem spokojenej (až na ty vyšší ceny), výfuk? Hmm, neni to jen o tlumiči, třeba zaleštit kanálky v hlavě motoru, sport. kat, vyndat první tlumič, laděný svody... je toho víc, ale když to pak dáš všechno dohromady, tak ti to nějaký koníky přidá, ale hlavně nevěř všemu co se inzeruje.... :nono: musí se to brát s jistou rezervou... 8)
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm Obrázek
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu

Uživatelský avatar
milde11
Příspěvky: 65
Registrován: 03 kvě 2005 19:52
Bydliště: Uh.Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milde11 »

CharlitoCZ : no mě je jasné že nejde všemu věřit co někdo napovídá, proto chci radu od někoho kdo má zkušenosti. a ty si dával chip na jaký motor :? když jsem se na to informoval tak na ten můj by to mělo přidat nějakýt 9PS což si myslím že bych poznal.jde to prvně vyzkoušet a až pak se rozmyslet. ale taky jsem slyšel že není dobrý chipovat při vyšším počtu najezděných km nad 100tis už se to prej nedoporučuje. já mám 80tis tak si myslím že by to motor mohl ještě skousnout a navyknout si. no a co ten Powerbox??? něco jsem o tom četl a slyšel ale tak z obou stran někdo chválí druzí zase nadávají že to nekomunikuje správně z ŘJ atd. já osobně bych asi řešil prvně výkon filtrem a chipem popřípadě ještě svíčkama. teda aspoň teď v začátcích. co myslíš?

Uživatelský avatar
CharlitoCZ
Příspěvky: 364
Registrován: 11 čer 2005 21:21
Bydliště: Praha Věk: 14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CharlitoCZ »

mnoo, svíčky, když je seženeš levně tak ano, ale jinak si myslim že to jsou vyhozený prachy, filtr doporučuju už kvůli tomu zvuku, powerbox nevim, ale myslim že to je na nafťáky, určitě bych bejt tebou pořešil výfuk, chip tam dej, je to znát
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm Obrázek
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu

Uživatelský avatar
milde11
Příspěvky: 65
Registrován: 03 kvě 2005 19:52
Bydliště: Uh.Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milde11 »

CharlitoCZ - tak už jsem se docela poinformoval,takže v první řadě jdu do chipu.příští týden ty tam měl být.pak mám v plánu určitě filter ale musím se ještě poinformovat který je nejlepší. asi něco od greenu no uvidíme. a zbytek s výfukem atd budu ještě vyčkávat co a jak a hlavně schánět krupici, protože bez té to nejde :( tak zatím díky moc a jak budu něco potřebovat dám vědět

Uživatelský avatar
Milan(Plša)
Příspěvky: 7
Registrován: 20 čer 2005 22:14
Bydliště: Šumvald

Příspěvek od Milan(Plša) »

Mám 2.0i 8V (85Kw)a zdá se mi to dost málo takže bych ho chtěl vyměnit za 2.0i 16V GSi (110Kw) může někdo poradit co všechno vlastně musím vyměnit aby to fungovalo? Jestli tam můžu nechat zadní nápravu nebo ji musím taky vyměnit atd...

Dík moc 8)
Opel Vectra A 2.0i :?:

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

milde11: psal si ze mas poreseny vyfuk?nebo jen koncovy tlumic, protoze 6koni by bylo jen z koncoveho tlumice prehnane moc

Uživatelský avatar
eric
Příspěvky: 500
Registrován: 08 kvě 2004 11:11
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od eric »

jinak pokud nemas penize na rozhazovani,tak se vyser na filtry Green a spol, bavlnenej filtr nemusis mit za 1800,za 900 ho mas taky,sice ne znacka GREEN bo K&N ,ale slouzi uplne stejne a vyprat se da taky kdykoli

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

chip bez vaček je na nic,pokud chceš výkon musiš do motoru dostat víc vzduchu a tím spálit víc benzínu,je to jenom stroj.....
Pro známího budu dělat motor na pajeru a pudou hlavy ven zvětšit kanálky + vačky naostřit,dále podle stavu se bude možná dělat i spodek motoru.Dále pokud se pude dát sehnat tak svody spolu s průchozím výfukem dále samo že přímí filtr a pak taky přeprogramování řj,aby tomu odpovídalo nastavení motoru a dávky paliva.....
Od celé úpravy si slibujeme přírůst zhruba 40 koníků.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
CharlitoCZ
Příspěvky: 364
Registrován: 11 čer 2005 21:21
Bydliště: Praha Věk: 14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CharlitoCZ »

eric píše:jinak pokud nemas penize na rozhazovani,tak se vyser na filtry Green a spol, bavlnenej filtr nemusis mit za 1800,za 900 ho mas taky,sice ne znacka GREEN bo K&N ,ale slouzi uplne stejne a vyprat se da taky kdykoli
souhlasim...
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm Obrázek
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu

Uživatelský avatar
milde11
Příspěvky: 65
Registrován: 03 kvě 2005 19:52
Bydliště: Uh.Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milde11 »

jo kluci, máte pravdu. díky moc za rady 8)

milan

ford fiesta

Příspěvek od milan »

ahoj
chtěl jsem se zeptat na úpravu motoru k vozu Ford Fiesta 1,4i 16V Zetec-S s řídící jednotkou EEC V. Nevíte jestli jsou nějaké programy abych si to udělal ten čip tuning sám? Nebo co za úpravy by jste poradili vy. Je to vůz pro amaterské závody v serii má 90 koní co lze z toho dostat?
Také jsem našel na této www.autotap.com stránce tento program ale anglicky moc neumím tak nevím co to dokáže

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

wow nastavenie rj doma? to budes mat uzasne vysledky, mozno az vybusne .... :D:D:D

Uživatelský avatar
Ladislav
Příspěvky: 260
Registrován: 27 dub 2005 17:35
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladislav »

milde11 píše:CharlitoCZ - tak už jsem se docela poinformoval,takže v první řadě jdu do chipu.příští týden ty tam měl být.pak mám v plánu určitě filter ale musím se ještě poinformovat který je nejlepší. asi něco od greenu no uvidíme. a zbytek s výfukem atd budu ještě vyčkávat co a jak a hlavně schánět krupici, protože bez té to nejde :( tak zatím díky moc a jak budu něco potřebovat dám vědět
Na chip bez dalších úprav se vys.r, vyhodíš prachy a nic nepoznáš. :(

Uživatelský avatar
milde11
Příspěvky: 65
Registrován: 03 kvě 2005 19:52
Bydliště: Uh.Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milde11 »

Ladislav: no to máš pravdu, jenže já chci po chipu dát kit sání, svíčky a taky vačku, takže si myslím, že by to pak nemuselo přijít vniveč co myslíš?

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“