Vse k upravam motoru, vyfuky, turba, intercoolery atd.
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
-
- Příspěvky: 197
- Registrován: 16 zář 2004 15:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- peugeot_405_extreme
- Příspěvky: 29
- Registrován: 22 úno 2005 15:36
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
- peugeot_405_extreme
- Příspěvky: 29
- Registrován: 22 úno 2005 15:36
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Takze jsem to vyresil nasledovne, zajel jsem na vrakac Fiatu, a tam z nejakeho modelu (ktery nevim) jsem koupil cely takovy bazmek i s olejovym filtrem a chladicem. Cladic je sice k.o., ale hlavni je, ze tam je ten mezikus pod filtr...
No a mam jeden klimovej chladic v garazi, myslite, ze bych jej mohl pouzit jako chladic na olej?

- peugeot_405_extreme
- Příspěvky: 29
- Registrován: 22 úno 2005 15:36
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
marcos: hele a mysliš, že b y si mi mohl poslat na mail fotku toho celého bazmeku.
? peugeot_405_extreme@centrum.cz



PJ: Mas pravdu, ale trubka (myslim tim prumer), co je na bloku a nasazuje se na ni olejovy filtr, tak je stejna jako ta, kterou jsem s tim mezikusem koupil, takze by to melo byt ok. A je to z objemove velmi podobneho motoru, takze snad to bude ok.
peugeot_405_extreme: Muzu ti poslat to foto, ale az zitra odpoledne. Driv se do garaze nedostanu.
peugeot_405_extreme: Muzu ti poslat to foto, ale az zitra odpoledne. Driv se do garaze nedostanu.
- peugeot_405_extreme
- Příspěvky: 29
- Registrován: 22 úno 2005 15:36
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tak jedinej podtlak na rozdělovači co sem kdy viděl je u LT-1 motoru od roku 94-97 a slouží u jejich OPTI rozdělovačů k cirkulaci vzduchu aby se tam nedržela vlhkost a nerezlo čtecí kolečko snímací jednotky ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- peugeot_405_extreme
- Příspěvky: 29
- Registrován: 22 úno 2005 15:36
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Brácha má Subaru GT r.v. 2/99 ( orig. 218PS ), ladil, ladil ( saní, turbo, katy atd ) a byla z toho málem generálka motoru ( nové díly - 2 písty, sada pístních kroužků, 2 těsnění pod hlavu, nějaké drobnější díly na rozvodech a dvakrát vyndaný a rozebraný motor a mraky práce, ale je fakt, že teď by se mohl nechat zaměsnat u Subaru jako mechanik na motory
) . Je pravda, že mu to zhruba 2 měsíce jelo jako svině ( do 300 koníků mu asi moc nechybělo
). Myslím, že některé domácí úpravy ( bez zkušeností - třeba od někoho komu to již déle funguje ), asi nejsou vždycky zrovna to pravé ořechové. A to nepomlouvám bráchu. Je dobrej mechanik. Dát cca.140tisíc za kitové díly na motor to je rána a málokdo na to má
Pozor pro všechny: To není nic proti Vám. Pouze konstatuji.



Pozor pro všechny: To není nic proti Vám. Pouze konstatuji.
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
čau kluci, tak bych vás chtěl poprosit o radu
mám astru g s motorem 1.4 16V
a do motoru zase tak nevidím, tak bych od vás chtěl slyšet nějakou radu jak tam dostat pár koníků nahoru. určitě bych tam chtěl dát kit s filtrem. výfuk mám takže teď mám 96PS co myslíte ohledně chipu nebo poweboxu.vím že to na tenhle motor moc koní nepřidá ale něco určitě.pak asi svíčny, vačku nebo co myslíte. díky za radu ale zase bych nechtěl zavařit motor


- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
víš, neni to jen tak, třeba když koupíš kónickej filtr a blbě ho tam dáš, tak ti to muže výkon i ubrat, třeba s chipem jsem celkem spokojenej (až na ty vyšší ceny), výfuk? Hmm, neni to jen o tlumiči, třeba zaleštit kanálky v hlavě motoru, sport. kat, vyndat první tlumič, laděný svody... je toho víc, ale když to pak dáš všechno dohromady, tak ti to nějaký koníky přidá, ale hlavně nevěř všemu co se inzeruje....milde11 píše:čau kluci, tak bych vás chtěl poprosit o radumám astru g s motorem 1.4 16V
a do motoru zase tak nevidím, tak bych od vás chtěl slyšet nějakou radu jak tam dostat pár koníků nahoru. určitě bych tam chtěl dát kit s filtrem. výfuk mám takže teď mám 96PS co myslíte ohledně chipu nebo poweboxu.vím že to na tenhle motor moc koní nepřidá ale něco určitě.pak asi svíčny, vačku nebo co myslíte. díky za radu ale zase bych nechtěl zavařit motor


CharlitoCZ : no mě je jasné že nejde všemu věřit co někdo napovídá, proto chci radu od někoho kdo má zkušenosti. a ty si dával chip na jaký motor
když jsem se na to informoval tak na ten můj by to mělo přidat nějakýt 9PS což si myslím že bych poznal.jde to prvně vyzkoušet a až pak se rozmyslet. ale taky jsem slyšel že není dobrý chipovat při vyšším počtu najezděných km nad 100tis už se to prej nedoporučuje. já mám 80tis tak si myslím že by to motor mohl ještě skousnout a navyknout si. no a co ten Powerbox??? něco jsem o tom četl a slyšel ale tak z obou stran někdo chválí druzí zase nadávají že to nekomunikuje správně z ŘJ atd. já osobně bych asi řešil prvně výkon filtrem a chipem popřípadě ještě svíčkama. teda aspoň teď v začátcích. co myslíš?

- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
CharlitoCZ - tak už jsem se docela poinformoval,takže v první řadě jdu do chipu.příští týden ty tam měl být.pak mám v plánu určitě filter ale musím se ještě poinformovat který je nejlepší. asi něco od greenu no uvidíme. a zbytek s výfukem atd budu ještě vyčkávat co a jak a hlavně schánět krupici, protože bez té to nejde
tak zatím díky moc a jak budu něco potřebovat dám vědět

- Milan(Plša)
- Příspěvky: 7
- Registrován: 20 čer 2005 22:14
- Bydliště: Šumvald
chip bez vaček je na nic,pokud chceš výkon musiš do motoru dostat víc vzduchu a tím spálit víc benzínu,je to jenom stroj.....
Pro známího budu dělat motor na pajeru a pudou hlavy ven zvětšit kanálky + vačky naostřit,dále podle stavu se bude možná dělat i spodek motoru.Dále pokud se pude dát sehnat tak svody spolu s průchozím výfukem dále samo že přímí filtr a pak taky přeprogramování řj,aby tomu odpovídalo nastavení motoru a dávky paliva.....
Od celé úpravy si slibujeme přírůst zhruba 40 koníků.....
Pro známího budu dělat motor na pajeru a pudou hlavy ven zvětšit kanálky + vačky naostřit,dále podle stavu se bude možná dělat i spodek motoru.Dále pokud se pude dát sehnat tak svody spolu s průchozím výfukem dále samo že přímí filtr a pak taky přeprogramování řj,aby tomu odpovídalo nastavení motoru a dávky paliva.....
Od celé úpravy si slibujeme přírůst zhruba 40 koníků.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- CharlitoCZ
- Příspěvky: 364
- Registrován: 11 čer 2005 21:21
- Bydliště: Praha Věk: 14
- Kontaktovat uživatele:
ford fiesta
ahoj
chtěl jsem se zeptat na úpravu motoru k vozu Ford Fiesta 1,4i 16V Zetec-S s řídící jednotkou EEC V. Nevíte jestli jsou nějaké programy abych si to udělal ten čip tuning sám? Nebo co za úpravy by jste poradili vy. Je to vůz pro amaterské závody v serii má 90 koní co lze z toho dostat?
Také jsem našel na této www.autotap.com stránce tento program ale anglicky moc neumím tak nevím co to dokáže
chtěl jsem se zeptat na úpravu motoru k vozu Ford Fiesta 1,4i 16V Zetec-S s řídící jednotkou EEC V. Nevíte jestli jsou nějaké programy abych si to udělal ten čip tuning sám? Nebo co za úpravy by jste poradili vy. Je to vůz pro amaterské závody v serii má 90 koní co lze z toho dostat?
Také jsem našel na této www.autotap.com stránce tento program ale anglicky moc neumím tak nevím co to dokáže
Na chip bez dalších úprav se vys.r, vyhodíš prachy a nic nepoznáš.milde11 píše:CharlitoCZ - tak už jsem se docela poinformoval,takže v první řadě jdu do chipu.příští týden ty tam měl být.pak mám v plánu určitě filter ale musím se ještě poinformovat který je nejlepší. asi něco od greenu no uvidíme. a zbytek s výfukem atd budu ještě vyčkávat co a jak a hlavně schánět krupici, protože bez té to nejdetak zatím díky moc a jak budu něco potřebovat dám vědět
