LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Nová baterie už je na místě a hned je u motoru o něco víc místa :) Původně sem chtěl vyrobit kompletně nový bržák baterky, ale těžko bych ho svařil stejně pevný při za chování tak nízký váhy jako má ten plechový výlisek, takže sem ho jen upravil pro uchycení menší baterie a převařil horní přídržnou sponu, aby seděla přesně na novou baterii.

Taky sem namontoval vylepšenou verzi OCT u které sem použil filtr ze spékaného bronzu a vstupní porty sem umístil nad sebe, takže spodní port pro odvětrání kliky funguje jako přepad, který by měl zbraňovat přeplnění nádobky. Teď přes dovolenou to pořádně otestuju, protože s autem budu dost jezdit, tak uvidim jestli to bude fungovat v praxi, tak jak to mám vymyšlený.
baterie 01.jpg
oct4 01.jpg
motorovy prostor 04.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Alik
Příspěvky: 1130
Registrován: 29 dub 2006 18:45
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Alik »

LJay píše:Včera sem si vyzvedl novou auto baterii. Je to asi ta nejmenší (187x127x227mm) a nejlehčí (10,2kg) co se dá sehnat za rozumný peníze a zároveň má ještě i přijatelnou kapacitu (40Ah).

Chci totiž malinko předělat trubky pro vedení vzduchu mezi IC a klapkou a s touhle baterií si tam udělám víc místa a ještě ušetřím pár kg váhy.
baterie 01.jpg

ja budu davat do eva motorkovou baterku ma jeste vetsi startovaci proud...a je podstatne mensi nez tahle...
Mitsubishi Galant VR4 150Kw++
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Květoslávek »

Super projekt sleduju uz dlouho...:-) ale k te baterce,nebylo by lepsi ji dat do kufru a nechat treba i puvodni?
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od JRD McLAREN »

ale k te baterce,nebylo by lepsi ji dat do kufru a nechat treba i puvodni?
asi NE
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Beaver »

Alik píše:ja budu davat do eva motorkovou baterku ma jeste vetsi startovaci proud...a je podstatne mensi nez tahle...
No jo, ale taky má nejspíš o dost menší kapacitu. Nemusí to být nutně negativum, ale stačila mi story se slabou normální baterkou v Supře, se kterou jsem dojel na myčku, vypnul motor, koupil mycí program, nastartoval, zajel do myčky, vypnul motor, myčka domyla a já jsem byl v prdeli, protože auto už nenastartovalo. A při 55kg mé váhy se auto, co má 1.6 tuny, docela blbě tlačí - obzvláště potom na mokrých dlaždicích, kterýma je myčka mazaně vybavená :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Alik
Příspěvky: 1130
Registrován: 29 dub 2006 18:45
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Alik »

to stebou nesouhlasim...jedna co jsem nasel mela lepsi kamacitu jak ta mala autova starline :lol:
Mitsubishi Galant VR4 150Kw++
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Beaver »

Tak ke Starline se ani nebudu vyjadřovat :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Alik
Příspěvky: 1130
Registrován: 29 dub 2006 18:45
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Alik »

Beaver píše:Tak ke Starline se ani nebudu vyjadřovat :lol:
ja tam tu motorkovou dam pak ti napisu
to vis nesmis si poustet diskotrisko v mycce.... :lol:
Mitsubishi Galant VR4 150Kw++
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
crocjirka
Příspěvky: 3627
Registrován: 05 kvě 2011 12:53
Bydliště: prágl
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od crocjirka »

Jak si vlastne vyresil zapojeni BOV? to si musel nainstalovat nejaka cidla polohy klapky ci tak neco ne?
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Juraj »

:D :D :D jirko... odpousteci ventil je ovladany podtlakem :-D :-D :D
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LiberaleMiguel »

croci bodujes :lol:
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Alik: co sem viděl, tak ty motorkový baterky sou sice o dost menší a lehčí, ale jejich kapacita není nic extra. Většinou to bylo tak kolem 17Ah a to mi příjde na běžně používaný auto dost málo. Proto sem právě volil kompromis velikost/kapacita/cena

Květoslávek: díky, baterku sem nechal na místě kvůli tomu, abych zbytečně nezvyšoval úbytek napětí na přídavný kabeláži a taky kvůli vyvážení, protože většina váhy je vpředu na řidičově straně, tak aby to ta baterka alespoň malinko vyvažovala

crocjirka: jak píšou kluci. Tenhle BOV je ovládaný podtlakem ze sací komory
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Aby bylo vidět, že auto není jen taková hračka, kterou vytáhnu jednou za měsíc o víkendu, ujedu pár desítek km a pak jde zpátky do garáže. Tak teď o dovolený sem v něm za 14 dní najezdil 1900km.

Co se týká spotřeby, tak tu sice moc neřeším, ale při posledním tankování mně docela překvapila, protože sem na 20litrů ujel něco lehce přes 300km. To je ale více méně daný tím, že sem celou tu dobu jezdil s přítelkyní a ta mně do boostu moc nepustí :) Když jezdím sám, tak na 20litrů kolikrát neujedu ani 200km :)

Tady je ještě ukázka toho, kolik toho nový OCT zachytilo po 150km svižný jízdy a asi 10km (7x přes celý Hoškovický letiště) v maximální zátěži.


Obrázek
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od kozorozecek »

dost me zaujala ta spotřeba 20 na 200 bych bral ale 20 na 300 to je neco kolem 6-7 to jestly je pravda tak je to hoooodne dobry
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Ritchma »

Ja dam na 20l sotva 100km. 300km nedám ani na plnou nádrž :lol:
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

awaj12
Příspěvky: 788
Registrován: 17 říj 2007 07:04

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od awaj12 »

Já si jen tak matně vzpomínám, když psal Taboo spotřebu jeho Eclipse (bůhví kolik to mělu psů), když jel spořádaně :D a udával myslím 8litrů, takže proč ne :)

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Libor12 »

spotřeba odpovídá,je vidět,že to je dobře odladěné. Když jedu styl "důchodce" (manželka v autě) mám cca 6.5l,jedu sám a pustím to k deseti tisícům tak si to s přehledem vezme 17-19l. Koně je zkrátka něčím napojit. To oct je fajn,že takhle pěkně funguje. Já s tím mazu kompresor na odsávání klikove skříně.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Nereálný to není, protože s autem sem jel většinu času mimo boost a NA céro je schopný jezdit s takovou spotřebou celkem normálně (nízká váha, FWD). Jak píše Libor, pokud je to dobře odladěný, tak není důvod, aby to mimo boost žralo znatelně víc než klasická atmosféra.

Neměřil sem to sice nějakou sofistikovanou metodou (plná nádrž, vynulovat počítadlo kilometrů, plná nádrž, kouknout na počítadlo kilometrů), takže to je tak nějak plus mínus, ale hrubou představu o spotřebě si z toho člověk udělá.

Ona váha fakt nadělá hodně a navíc třeba u Lanceru sou dost vysoký ztráty na převodovým ústrojí a to je taky znát na spotřebě.
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Libor12: ten filtr ze spékanýho bronzu v kombinaci s přepážkou v OCT funguje fakt bezvadně.
Jaký čerpadlo prosím tě používáš k odsávání tlaku z klikovky? Už sem taky přemýšlel o tom, že to takhle udělám, ale zatím sem neměl čas kouknout po nějakým čerpadle.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Juraj »

myslim že Libor povídal něco o používání klimakompresoru :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Jj JRD McLAREN mi to už psal do SZ.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Libor12 »

odpojil a vyházel všechno co souviselo s klimatizaci a nechal jen kompresor vč elmg spojky. Sani kompresoru zapojil na víko ventilu a k.skříň dal na potrubí regulační ventil podtlaku od moroso který jsem koupil na egay za 10dolaru. Na výdechu mám pouze malý filtr. Poradil mi to kdysi Taboo a opravdu to funguje. Podle akcelerační brzdy v ecu vidím že zisk z toho odsavaní je vyšší i přes to,že kompresor bere minimálně 1kW výkonu. Kdo nemá klimakompresor,může použít náhradu v podobě třeba york 210. Nový se dá pořídit i s dopravou cca 8000kč. Samozřejmě pokud by jsi toužil po nějakém profesionálním řešení stačí hledat crankcase vacuum pump. Místní komunita nálepkařů,jako první klimu odstraní aby získala 3koně. To že když ji tam nechají můžou mít navíc až 10 už jim nedojde. Pozitiva třeba jako to,že olej který je ve vacuu nepění,za nižšího tlaku dosahuje rychleji provozní teploty,lépe maže pro absenci bublinek nechám už stranou. :)
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od kozorozecek »

co vivjeva od brzd ta by nešla použit z nejakeho diesla ?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Libor12 »

kozorozecek píše:co vivjeva od brzd ta by nešla použit z nejakeho diesla ?
aby jsi u 2.0 motoru vytvořil nějaký slušný podtlak cca -45kPa potřebuješ kompresor s minimálním sacím výkonem 600-700l vzduchu za minutu. Na to opravdu pumpicka na kolo nestačí.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od JRD McLAREN »

ja teda docela cumim, kolko toho oleja je za tak malu chvilu v tom OCT..

u mna sa tam nazbiera sotva deci za pol roka..
...zeby to sito v tej vani.. :?
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Libor12 »

podle mého tam bude slušný profuk kolem kroužku,vana od kliky určitě oddělena není.. Jaký jsi udělal ring gap kompresního kroužku? Aspoň 0.6mm?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Libor12 »

kozorozecek píše:co vivjeva od brzd ta by nešla použit z nejakeho diesla ?
aby jsi u 2.0 motoru vytvořil nějaký slušný podtlak cca -45kPa potřebuješ kompresor s minimálním sacím výkonem 600-700l vzduchu za minutu. Na to opravdu pumpicka na kolo nestačí.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od LJay »

Velikost end gapu kroužků si už bohužel nepamatuju (sem holt hlava děravá). Tenkrát sem to počítal podle návodu, který byl u kroužků (vrtání x 0,0050inch, vrtání x 0,0055inch), takže jsou mezery buď 0,3 a 0,4, nebo 0,4 a 0,5mm. Někde bych to měl mít napsaný, tak to možná najdu.

Podle mně je to spíš způsobený tím, že odvětrání kliky je na tomhle motoru na kanálu, kterým se vrací olej zpátky z hlavy do kliky a při větším tlaku to prostě lítá ven místo, toho aby to teklo do kliky. V serii je na tom motoru ze zadu OCT, který to zahytává a vrací zpátky. Já ho mám demontovaný a místo něj je zátka s přírubou na hadici. Tou hadicí to pak jde rovnou do mýho OCT, takže proto se to tak rychle plní.

Co sem koukal na forech, tak většina hondích foukaček, ale i výkonějších atmosfér musí mít vratku z OCT zpátky do vany, protože jinak se jim strašně rychle plní OCT, takže to bude více méně vlastnost daná konstrukcí toho odvětrání.
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od kozorozecek »

Libor12 :jsem netušil že až takovejdle podtlak myslel jsem že stači jen neco malo pod nulu nebo nulu.
LJay :mel jsem žato že tam maš přepad aby ti to stekalo naspatek do vany ?
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: LJay: Honda CRX 2G ED9 Turbo - 245hp / 279Nm

Příspěvek od Taboo »

LJay píše:Tady je ještě ukázka toho, kolik toho nový OCT zachytilo po 150km svižný jízdy a asi 10km (7x přes celý Hoškovický letiště) v maximální zátěži.
Nemam v umyslu ti nijak kazit radost, ale tohle opravdu neni nijak dobre... :(

Asi takhle... Spocitej si objem blow-by na zaklade objemu motoru, jeho maximalnich otacek (i presto, ze k maximalnimu blow-by dochazi typicky v nizsich otackach a zatezi), VE (nezapomen pri tom na jeho preplnovani) a udavanych 3% (ktere idealne predimenzuj na 5%). Pote srovnej prutokovou kapacitu a funkci sveho OCT s tovarnim PCV systemem - a napadne te hodne veci, ktere je potreba vzit do uvahy..
Co se tyka mezer pistnich krouzku, par snad trochu prinosnych prispevku na toto tema muzes najit na strane 9 tohoto tematu. I pote doslo k velice podstatne chybe, ktera se se vsi pravdepodobnosti na tvem problemu podili.
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Odpovědět

Zpět na „Projekty“