LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

LiberaleMiguel: díky to je dobrej tip

crazyape: teď mně limituje malý průměr výfuku, díky kterýmu už turbo víc nenatlačí. Třes zimu ho předělám a na jaře bych to chtěl zkusit fouknout tak na 0,6 baru. To by mně mohlo posunout k 200hp na klice
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od Zemi »

Hezky to jede, ale jak rika Breta ten rollout to stahuje o dost... K lepsimu. :D

K te spojce... Dej ji chvili... A ze je to srot rekne bud milionar anebo clovek co nechape pomer cena/vykon... :lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od Juraj »

zemi, nezlob se ale pomer cena vykon mi sedi lepe origo lamela oblozena HSDckem... je to mnohem levnejsi a funguje to lepe ;-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od Zemi »

8)
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Zemi: pokud si ta spojka sedne, tak to bude jedině plus, ale jinak bude muset pryč, protože se spojkou, která nedokáže přenýst výkon motoru se moc jezdit nedá :)
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od Zemi »

To urcite, ale vim ze tahle spojka prenasi uz 2 roky vykon 210PS u kamovo CRX. Tzn. by me mrzelo kdyby spojka kterou jsem ti doporucil a prodal nefungovala... :-(
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od Juraj »

ze spojky bych zachoval pritlacak a lamelu nechal preoblozit :-) pak to bude fungovat tak jak ma...
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od Zemi »

To je v poho reseni... Nicmene me stejne zajima kde se stala chyba proc klouze...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Zemi: nevím jestli sem jí špatně nezajel, ale přes 900km sem jí nijak nenakládal, rozjížděl se z nízkých otáček, atd. Ještě mně napadlo, ejstli to nemůže byt tím, že používám seriový setrvák.

Každopádně sem to byl včera zase trochu projet a jakmile je ta spojka trochu dýl namáhaná a ohřeje se, tak je konec a začne klouzat, takže opravdu půjde po zimě ven z auta a mezi tím musím vymyslet nějakou náhradu s kterou už nebudou problémy.
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Tak po problémech, který byly spojený s prvním pokusem o nákup jetých ALU disků na zimu se mi na podruhý zadařilo o dost víc a povedlo se mi koupit jety 14" ráfky za dobrou cenu. Člověk co je prodával byl velmi milý a ochotný a nakonec se ukázalo, že má taky CRX, tak sme ještě dobře pokecali :)
Takže teď už konečně nebudu muset auto přes zimu nechávat na těch nevzhledných narezlých plecháčich :)
disky 02.jpg
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Jelikož současný oil catch tank je dost malý a špatně se vylívá, tak sem si vyrobil nový z hliníku.

Napadlo mně, že kdyby měl někdo zájem, tak můžu vyrobit další. Víčka bych pak už nedělal v ruce, ale nechal bych je vyfrézovat na CNC, aby to vypadalo pořádně. Pokud budete mít zájem, tak mi napiště SZ, abych věděl, jestli se tím mám dál zabývat, nebo to nechat být. Rozměry OCT (bez fitinek) jsou 150x80x60mm a celková váha je 750g.
oct3_01_797.jpg
oct3_02_758.jpg
oct3_03_109.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
MarkusHuhtimo
Příspěvky: 70
Registrován: 06 dub 2011 22:17

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od MarkusHuhtimo »

LJayi, jsi prostě pán :potlesk:
Tuscani Tiburon Turbo (forged engine, right now 310hp/400Nm - neverending project)

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Nemáte někdo zkušenost s tím, jakou životnost má svár udělaný na nerezových výfukových trubkách měděným drátem s ochranou atmosférou CO2?

Párkrát sem už takhle nerez vařil a zatím bez problémů, ale nevím co ten svár bude dělat na výfuku, který je tepelně namáhaný, aby to nezačlo brzo korodovat, nebo praskat.

Přemýšlím totiž, jestli ten výfuk mám svařit klasicky COčkem s měděným drátem, nebo se mám kouknout po nerezovým trubičkovým drátu?
www.jfperformance.cz

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od BIGPAPA »

určitě nerez 8)

po svaření nerezu klasickým dratem je svar porovitej, nemá tu správnou pevnost 8) a nejlepší by bylo to svařit TIGem v Argonu 8) a přidávat nerezovej drát
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od blázen »

LJay píše:Nemáte někdo zkušenost s tím, jakou životnost má svár udělaný na nerezových výfukových trubkách měděným drátem s ochranou atmosférou CO2?

Párkrát sem už takhle nerez vařil a zatím bez problémů, ale nevím co ten svár bude dělat na výfuku, který je tepelně namáhaný, aby to nezačlo brzo korodovat, nebo praskat.

Přemýšlím totiž, jestli ten výfuk mám svařit klasicky COčkem s měděným drátem, nebo se mám kouknout po nerezovým trubičkovým drátu?
na výfuku jsem to vařil taky tak,vydrží v pohodě. Ale pokud máš nerez,dej nerez..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od Juraj »

+1 s bláznem :-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Výfukový tlumič nakonec vyrábět nebudu, protože se mi na Ebay.uk povedlo najít za příznivou cenu přesně ten tlumič co potřebuju http://www.ebay.co.uk/itm/Universal-Sil ... 3a69998367" onclick="window.open(this.href);return false;

Teď už musím jen počkat než dorazí a konečně budu moc začít vařit. Ještě se kouknu jestli někde splaším trubičkový nerezový svářecí drát a když ne tak do svařím normálně mědí.
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Konečně už mám doma všechen materiál pro stavbu výfuku, takže o víkendu začínám.

Po troše hledání se mi podařilo najít MIG/MAG trubičkový nerezový drát Bohler EAS 2 FD, kterým se dá vařit v ochranné atmosféře CO2. Drát je sice poměrně drahý (cca. 600Kč/kg), ale zase nemusím shánět flašku a argon, takže ve finále ušetřím.

Kdyby jste ho někdo potřeboval, tak se dá sehnat na pobočkách firmy Chobola (já ho objednval konkrétně v Olomouci).
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od JRD McLAREN »

Dobree info... 8)

tak nech sa ti to podari povarit..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od kozorozecek »

mědenej drat v cočku???a vařiš snim kov?nebo maš na mysli normalni ocelovy drat ale pomedenej kuli korozi??
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

JRD McLAREN: díky, vypadá to, že to půjde dobře, jen bych potřeboval, aby bylo teplo a mohl sem to vařit na autě

kozorozecek: jj myslel sem poměděnej ocelovej drát

Zatím mám svařený středový díl (bez přírub a úchytů), který sem v dílně okopíroval podle seriového výfuku a to je prozatím bohužel všechno, protože musím počkat než bude alespoň nad nulou, abych mohl zbytek vařit na autě (kvůli slícování). Dneska u nás bylo 12 pod nulou a to bych k tomu výfuku, v tý svý dřevěný chajdě, nejspíš přimrznul :)
vyfuk_02.jpg
www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LiberaleMiguel »

už se těším na ten zvuk :slina:
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Uživatelský avatar
Lordík
Příspěvky: 1501
Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od Lordík »

pěkná práce 8) na kolik to vyšlo materiálově kolínka a trubky? musím začít shánět pro sebe... průměr výfuku stejnej či od drobet větší?
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od kozorozecek »

kdyby nekdo chtel spiše teda na svody nerez žaruvzdornej mam tak 2,5metru 48,3prumeru
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Lordík: trubky a kolínka vyšly na nějakých 1500,- Průměr výfuku je o dost větší. Teď má 2,5". Musel sem ho zvětšit, kvůli tomu, že stávající je hodně restriktivní a kvůli tomu nemůžu dosáhnou vyššího plnícího tlaku.
www.jfperformance.cz

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od kony5 »

a a kde jsi je prosímtě koupil? děkuji.

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

kupoval sem je tady: http://www.nerezmaterial.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
www.jfperformance.cz

LJay
Příspěvky: 670
Registrován: 02 pro 2010 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od LJay »

Dneska sem po dlouhý době vytáhnul auto na projížďu, protože sem potřeboval otestovat nový sekvenční shift light, který sem vyrobil. Tady je krátká ukázka toho jak to běhá v autě.

www.jfperformance.cz

Uživatelský avatar
miras3000
Příspěvky: 580
Registrován: 02 pro 2011 21:04
Bydliště: kousek od Mostu

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od miras3000 »

měl bych dotaz, mám taky svářečku na trubičkový drát, je to nějaká čínská šunka,ale vařim s ní plechařinu do cca 2mm tloušťky bez problému už pár let, silnější materiál je už problém provařit. Myslíš ,že bych do ní mohl dát taky trubičkový nerez drát ,abych mohl vařit nerez? pobere to ta jepice( nevim jestli se třeba nerez nevaří větším proudem,...) ? koukal jsem na ten nerez materiál,je to docela za hubičku, nebude se nějak to potrubí deformovat,propalovat,...? nemám takový přehled o těch materiálech, není na svody určený nějaký žáruvzdorný nerez,jak píše kozorozecek? snad je to všechno ,díky :mrgreen:
jináč,výfuk vypadá peckově, no a ty tvoje vychytávky,... nemám slov 8)
Opel Astra F C20XE

Uživatelský avatar
crocjirka
Příspěvky: 3627
Registrován: 05 kvě 2011 12:53
Bydliště: prágl
Kontaktovat uživatele:

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

Příspěvek od crocjirka »

ten shift light vypada peckove, taky vlastni vyroba? jestli ne, slo by to udelat na vic diod?
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf

Odpovědět

Zpět na „Projekty“