LJay: Honda CRX 2G ED9 - R.I.P.
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
LiberaleMiguel: díky to je dobrej tip
crazyape: teď mně limituje malý průměr výfuku, díky kterýmu už turbo víc nenatlačí. Třes zimu ho předělám a na jaře bych to chtěl zkusit fouknout tak na 0,6 baru. To by mně mohlo posunout k 200hp na klice
crazyape: teď mně limituje malý průměr výfuku, díky kterýmu už turbo víc nenatlačí. Třes zimu ho předělám a na jaře bych to chtěl zkusit fouknout tak na 0,6 baru. To by mně mohlo posunout k 200hp na klice
www.jfperformance.cz
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Hezky to jede, ale jak rika Breta ten rollout to stahuje o dost... K lepsimu. 
K te spojce... Dej ji chvili... A ze je to srot rekne bud milionar anebo clovek co nechape pomer cena/vykon...

K te spojce... Dej ji chvili... A ze je to srot rekne bud milionar anebo clovek co nechape pomer cena/vykon...

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
zemi, nezlob se ale pomer cena vykon mi sedi lepe origo lamela oblozena HSDckem... je to mnohem levnejsi a funguje to lepe 

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Zemi: pokud si ta spojka sedne, tak to bude jedině plus, ale jinak bude muset pryč, protože se spojkou, která nedokáže přenýst výkon motoru se moc jezdit nedá 

www.jfperformance.cz
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
To urcite, ale vim ze tahle spojka prenasi uz 2 roky vykon 210PS u kamovo CRX. Tzn. by me mrzelo kdyby spojka kterou jsem ti doporucil a prodal nefungovala... 

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
ze spojky bych zachoval pritlacak a lamelu nechal preoblozit
pak to bude fungovat tak jak ma...

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
To je v poho reseni... Nicmene me stejne zajima kde se stala chyba proc klouze...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Zemi: nevím jestli sem jí špatně nezajel, ale přes 900km sem jí nijak nenakládal, rozjížděl se z nízkých otáček, atd. Ještě mně napadlo, ejstli to nemůže byt tím, že používám seriový setrvák.
Každopádně sem to byl včera zase trochu projet a jakmile je ta spojka trochu dýl namáhaná a ohřeje se, tak je konec a začne klouzat, takže opravdu půjde po zimě ven z auta a mezi tím musím vymyslet nějakou náhradu s kterou už nebudou problémy.
Každopádně sem to byl včera zase trochu projet a jakmile je ta spojka trochu dýl namáhaná a ohřeje se, tak je konec a začne klouzat, takže opravdu půjde po zimě ven z auta a mezi tím musím vymyslet nějakou náhradu s kterou už nebudou problémy.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Tak po problémech, který byly spojený s prvním pokusem o nákup jetých ALU disků na zimu se mi na podruhý zadařilo o dost víc a povedlo se mi koupit jety 14" ráfky za dobrou cenu. Člověk co je prodával byl velmi milý a ochotný a nakonec se ukázalo, že má taky CRX, tak sme ještě dobře pokecali 
Takže teď už konečně nebudu muset auto přes zimu nechávat na těch nevzhledných narezlých plecháčich

Takže teď už konečně nebudu muset auto přes zimu nechávat na těch nevzhledných narezlých plecháčich

www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Jelikož současný oil catch tank je dost malý a špatně se vylívá, tak sem si vyrobil nový z hliníku.
Napadlo mně, že kdyby měl někdo zájem, tak můžu vyrobit další. Víčka bych pak už nedělal v ruce, ale nechal bych je vyfrézovat na CNC, aby to vypadalo pořádně. Pokud budete mít zájem, tak mi napiště SZ, abych věděl, jestli se tím mám dál zabývat, nebo to nechat být. Rozměry OCT (bez fitinek) jsou 150x80x60mm a celková váha je 750g.
Napadlo mně, že kdyby měl někdo zájem, tak můžu vyrobit další. Víčka bych pak už nedělal v ruce, ale nechal bych je vyfrézovat na CNC, aby to vypadalo pořádně. Pokud budete mít zájem, tak mi napiště SZ, abych věděl, jestli se tím mám dál zabývat, nebo to nechat být. Rozměry OCT (bez fitinek) jsou 150x80x60mm a celková váha je 750g.
www.jfperformance.cz
- MarkusHuhtimo
- Příspěvky: 70
- Registrován: 06 dub 2011 22:17
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
LJayi, jsi prostě pán 

Tuscani Tiburon Turbo (forged engine, right now 310hp/400Nm - neverending project)
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Nemáte někdo zkušenost s tím, jakou životnost má svár udělaný na nerezových výfukových trubkách měděným drátem s ochranou atmosférou CO2?
Párkrát sem už takhle nerez vařil a zatím bez problémů, ale nevím co ten svár bude dělat na výfuku, který je tepelně namáhaný, aby to nezačlo brzo korodovat, nebo praskat.
Přemýšlím totiž, jestli ten výfuk mám svařit klasicky COčkem s měděným drátem, nebo se mám kouknout po nerezovým trubičkovým drátu?
Párkrát sem už takhle nerez vařil a zatím bez problémů, ale nevím co ten svár bude dělat na výfuku, který je tepelně namáhaný, aby to nezačlo brzo korodovat, nebo praskat.
Přemýšlím totiž, jestli ten výfuk mám svařit klasicky COčkem s měděným drátem, nebo se mám kouknout po nerezovým trubičkovým drátu?
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
určitě nerez
po svaření nerezu klasickým dratem je svar porovitej, nemá tu správnou pevnost
a nejlepší by bylo to svařit TIGem v Argonu
a přidávat nerezovej drát

po svaření nerezu klasickým dratem je svar porovitej, nemá tu správnou pevnost


Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
na výfuku jsem to vařil taky tak,vydrží v pohodě. Ale pokud máš nerez,dej nerez..LJay píše:Nemáte někdo zkušenost s tím, jakou životnost má svár udělaný na nerezových výfukových trubkách měděným drátem s ochranou atmosférou CO2?
Párkrát sem už takhle nerez vařil a zatím bez problémů, ale nevím co ten svár bude dělat na výfuku, který je tepelně namáhaný, aby to nezačlo brzo korodovat, nebo praskat.
Přemýšlím totiž, jestli ten výfuk mám svařit klasicky COčkem s měděným drátem, nebo se mám kouknout po nerezovým trubičkovým drátu?
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
+1 s bláznem 

Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Výfukový tlumič nakonec vyrábět nebudu, protože se mi na Ebay.uk povedlo najít za příznivou cenu přesně ten tlumič co potřebuju http://www.ebay.co.uk/itm/Universal-Sil ... 3a69998367" onclick="window.open(this.href);return false;
Teď už musím jen počkat než dorazí a konečně budu moc začít vařit. Ještě se kouknu jestli někde splaším trubičkový nerezový svářecí drát a když ne tak do svařím normálně mědí.
Teď už musím jen počkat než dorazí a konečně budu moc začít vařit. Ještě se kouknu jestli někde splaším trubičkový nerezový svářecí drát a když ne tak do svařím normálně mědí.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Konečně už mám doma všechen materiál pro stavbu výfuku, takže o víkendu začínám.
Po troše hledání se mi podařilo najít MIG/MAG trubičkový nerezový drát Bohler EAS 2 FD, kterým se dá vařit v ochranné atmosféře CO2. Drát je sice poměrně drahý (cca. 600Kč/kg), ale zase nemusím shánět flašku a argon, takže ve finále ušetřím.
Kdyby jste ho někdo potřeboval, tak se dá sehnat na pobočkách firmy Chobola (já ho objednval konkrétně v Olomouci).
Po troše hledání se mi podařilo najít MIG/MAG trubičkový nerezový drát Bohler EAS 2 FD, kterým se dá vařit v ochranné atmosféře CO2. Drát je sice poměrně drahý (cca. 600Kč/kg), ale zase nemusím shánět flašku a argon, takže ve finále ušetřím.
Kdyby jste ho někdo potřeboval, tak se dá sehnat na pobočkách firmy Chobola (já ho objednval konkrétně v Olomouci).
www.jfperformance.cz
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Dobree info...
tak nech sa ti to podari povarit..

tak nech sa ti to podari povarit..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
mědenej drat v cočku???a vařiš snim kov?nebo maš na mysli normalni ocelovy drat ale pomedenej kuli korozi??
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
JRD McLAREN: díky, vypadá to, že to půjde dobře, jen bych potřeboval, aby bylo teplo a mohl sem to vařit na autě
kozorozecek: jj myslel sem poměděnej ocelovej drát
Zatím mám svařený středový díl (bez přírub a úchytů), který sem v dílně okopíroval podle seriového výfuku a to je prozatím bohužel všechno, protože musím počkat než bude alespoň nad nulou, abych mohl zbytek vařit na autě (kvůli slícování). Dneska u nás bylo 12 pod nulou a to bych k tomu výfuku, v tý svý dřevěný chajdě, nejspíš přimrznul
kozorozecek: jj myslel sem poměděnej ocelovej drát
Zatím mám svařený středový díl (bez přírub a úchytů), který sem v dílně okopíroval podle seriového výfuku a to je prozatím bohužel všechno, protože musím počkat než bude alespoň nad nulou, abych mohl zbytek vařit na autě (kvůli slícování). Dneska u nás bylo 12 pod nulou a to bych k tomu výfuku, v tý svý dřevěný chajdě, nejspíš přimrznul

www.jfperformance.cz
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
už se těším na ten zvuk 

Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
pěkná práce
na kolik to vyšlo materiálově kolínka a trubky? musím začít shánět pro sebe... průměr výfuku stejnej či od drobet větší?

Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
- kozorozecek
- Příspěvky: 618
- Registrován: 02 říj 2007 21:02
- Bydliště: Louny
- Kontaktovat uživatele:
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
kdyby nekdo chtel spiše teda na svody nerez žaruvzdornej mam tak 2,5metru 48,3prumeru
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje
holky a auta to je moje
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Lordík: trubky a kolínka vyšly na nějakých 1500,- Průměr výfuku je o dost větší. Teď má 2,5". Musel sem ho zvětšit, kvůli tomu, že stávající je hodně restriktivní a kvůli tomu nemůžu dosáhnou vyššího plnícího tlaku.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
a a kde jsi je prosímtě koupil? děkuji.
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
kupoval sem je tady: http://www.nerezmaterial.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
Dneska sem po dlouhý době vytáhnul auto na projížďu, protože sem potřeboval otestovat nový sekvenční shift light, který sem vyrobil. Tady je krátká ukázka toho jak to běhá v autě.
www.jfperformance.cz
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
měl bych dotaz, mám taky svářečku na trubičkový drát, je to nějaká čínská šunka,ale vařim s ní plechařinu do cca 2mm tloušťky bez problému už pár let, silnější materiál je už problém provařit. Myslíš ,že bych do ní mohl dát taky trubičkový nerez drát ,abych mohl vařit nerez? pobere to ta jepice( nevim jestli se třeba nerez nevaří větším proudem,...) ? koukal jsem na ten nerez materiál,je to docela za hubičku, nebude se nějak to potrubí deformovat,propalovat,...? nemám takový přehled o těch materiálech, není na svody určený nějaký žáruvzdorný nerez,jak píše kozorozecek? snad je to všechno ,díky
jináč,výfuk vypadá peckově, no a ty tvoje vychytávky,... nemám slov

jináč,výfuk vypadá peckově, no a ty tvoje vychytávky,... nemám slov

Opel Astra F C20XE
Re: LJay - CRX ED9 turbo - už to jedééé
ten shift light vypada peckove, taky vlastni vyroba? jestli ne, slo by to udelat na vic diod?
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf