Cau, pro jednoduchost bych se vykaslal na rychlost nabehu turba a dalsi hovadiny z komercnich EBC (protoze naladit pak ten PI(D) regulator, tak aby tam nebyly spicky v boostu je pomerne slozita vec.) Takze podle otacek si udelat tabulku se stridou ventilu (vyzaduje to samozrejme, aby ti MCU merilo otacky motoru (RPM). Pak to muze vypadat nejak dle obrazku. Kdyz vychytas stridy ventilu tak, aby boost byl dle pozadavku, da se nasadit nejakej PI(D) regulator, kterej zrychli nabeh turba. Pak hodnoty z ty tabuky na obrazku slouzej jako startovni bod pro regulaci.
Dlasi veci je mit spolehlivej ventil, alepson nejakej MAC valve napr.
http://www.ebay.com/itm/MAC-Boost-solen ... 96&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
Samozrejme na takovydle upravy motoru uz bych osobne pouzil otevrenou ECU, kde bejva regulace boostu soucasti (a umoznuje spoustu dalsich veci jako boost vs poloha plynu vs rychlost auta vs gear, samozrejme ponizovani boostu dle teploty vzduchu v sani, EGT apod. )
PS. Ten obrazek je nastaveni ze Siery turbo, boost cca 1.6bar (konstantni od cca 4000 - velke turbo, proto nema cenu neco nastavovat pod 3500)